Mygg.

Heej:)

Lyssnar på musik.

Idag så hade vi musikupvärmning på morgonen men vi såg typ aldrig vad dem gjorde (dem som gjorde "dansen" det var nå killar på skolan) Så vi gjorde inte så mycket (hehe). Sen drog vi till våran station orientering så då gick jag,Amanda och Matilda i en grupp och Tove och Jonna i grupp sen så var vi uppe i skogen och det var super varmt och massa myror,knott och myggor:( Jag fick bara ett bett på handen men Amanda och Matilda fick på ryggen och halsen o sådant:P. Men vi hittade 7 kontroller, egentligen skulle 8-9 ha 20kontroller men det han vin inte typ.
 Sen hade vi en lektion kvar slöjden, men jag fick fara hem tidigare än dem andra för jag var klar med allt sen hjälpte jag att rensa sylådan;)

Då kom mamma och pappa och hämtade mig så då åkte vi till morfar och fikade sen hem. Och idag är det studenten så det var massa studenter som var och åkte runt på flak med traktor och skrek och var glada:)
Tur att man inte gick in på torget, det skulle va full proppat med folk:P

Ja det var ganska mycket jag skrev hoppas ni orkade läsa;)?

Vad har ni gjort idag??
Kraam elin<3


Bild tagen för några dagar sen^^
Lockat hår.


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Det var ett tag sen...

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

2011-06-11 @ 22:06:06
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Mimmiiiss

Jag följer alla som följer mig via bloglovin

Ska vi följa varann? :D

2011-06-11 @ 23:11:09
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0