Nationaldagen

Heej:)

Sitter och ser på TV.

Igår så var jag ju hos Matilda och sen kom hennes släkt och så åt vi grillat! Super gott:D + att det var en härlig dag, sen åt vi tårta och fikade och sen på kvällen så kom Amanda & Jonna och gav Matilda en present sen så åt vi det som vart kvar av tårtan åt den ute på Matildas altan;)
Så det var skoj.

Sen så tog vi massa kort igår och idag:) Sen åt vi lunch och sen for vi hem till mig och så stannade Matildas föräldrar för en kopp kaffe och då såg jag och Matilda på Jackass 3D :P.
Sen for dem hem. Och sen så solade jag lite och det gick väldigt snabbt att bli brun:P

Så så har min helg sett ut;)

Bilder kommer Matilda skicka till mig så ni får se på dem sen.

Imorgon är det skola som gäller..men det är snart över, nästa vecka på onsdag så är det skolavlutning!:)

Ha en trevlig kväll!
Kraam elin<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0