TIMSS

Heej:)

Förlåt för så dålig uppdatering!
Men har inte hunnit:/ efter skolan for jag ju till stan sen hade jag ont i magen. Jag vet inte varför men det var inte roligt. Så när jag kom hem så vilade jag mig sen efter maten sovde jag lite med en vete-kudde på magen:P
Då blev det bättre:)

Annars har skoldagen varit bra.

Imorgon har vi TIMSS-undersökning!
Det är ett prov i bara NO och Matte!! Jag tror det var 60 andra länder som också gör denna undersökning (?).
Och det har vi nästan hela dagen. Och No och matte är inte mina bästa ämnen.
Alltså undersökningen är för att kolla hur bra vi typ är i naturvetenskap och matte (asså typ i Sverige och andra länder typ).

Ha en trevlig kväll!
Kraam elin<3


(redigerad i Windows Live Photo Gallery^^) 


Kommentarer
Postat av: MoaMärta

Fin bild:)

2011-03-23 @ 15:08:54
URL: http://moaegholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0