Farsdag/kalas!


Bjuder en bild på Amanda och Jonna;) Hahaha, Amanda tror hon tar kort.

Igår hos Jonna, hade vi det jätte trevligt:)
Vi åt pizza, super gott men jag vart mät med bara 3 bitar:S Haha nä men jag brukar kunna äta mer. Men det gick bara inte...Sen så vilade vi magarna sen så fick Jonna öppna presenterna, hon fick ett kort och ett bling bling pannband (till hästen) av oss alla:D

Sen så såg vi på filmen Pirates of Caribbean I främmande farvatten och käkade godis:)
Sen efter filmen så skulle vi hem så jag kom hem vid kl 24.00, från att ha varit där sen kl 18.00 ;)

Tack för en trevlig kväll Jonna!♥
(bilder kanske kommer, ingen hade kameran med sig:S Men Jonna fotade med sin).

Idag är det ju farsdag, så imorse så gav jag och min lillebror 2 st skjortor till han:) Sen ska vi fira pappa (han fyllde år i måndags) sen är det ju farsdag!

Se min morbror och morfar ska komma hit och så blir det fika och tårta:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0