Jonna.


Har nyss duschat;), ska ta och fixa mig och sådant.

För ikväll kl 18.00 ska jag vara hos Jonna:D Vi ska ha "fest" eller ja? Kalas? Jag vet inte hur man ska säga för kalas låter som när vam var liten, och fest låter som att det är värsta party med dunkadunka musik haha!.

Nä men imorgon så fyller hon ju år, 15:) Men det är ju farsdag imorgon och då kanske inte alla har tid. Så det blir idag, men det är bara roligt:) Vi sak äta pizza hos henne och ha det trevligt!

Annars idag har jag målat med akrylfärger, inte som jag hade tänkt mig men det blev ändå något. Kanske visar upp teckningarna i bloggen får se, jag är ju inte så proffsig på att måla med akryl;)

Men nu ska jag fixa mig, kanske nå bilder vet ej. Mobilen har ju sämst kamera, men kanske Matilda eller Tove tar med sig deras kameror. Jag orkar inte ta med mig min hihi.


Kommentarer
Postat av: Ida

Svar; Förlåt för sent svar men skönt att du äntligen är säker på vilken linje du vill gå, kommer ihåg hur svårt det var att hitta den rätta! :)

Hoppas allt är bra med dig, kram

2011-11-13 @ 16:22:49
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0