Julpyntat!

Ledsen för ingen bloggning igår;) Men jag julpyntade mitt rum! 
Visar bilder senare, orkar inte ta kort på dem just nu.

Idag råka jag försova mig:/ Men som tur har man föräldrar som kan skjutsa!:D Men jag trodde det var jul-lov...hehe. Eftersom vi hade jul pyntat och druckit glögg igår (gott) så tänkte jag inte på tiden när jag skulle sova. Sen när klockan ringer på morgonen och men ser att mina lilla julgran lyser mysigt och en ljusslinga som lyser rött, så blir det bara mysigt och man somnar om. Så såg min morgon ut:P 

Annars har jag varit i skolan, när jag och Matilda skulle vänta tills elevensval skulle börja så kom några från de andra 9:orna (tror dem var från elevrådet?) ja men då sa dem till Matilda att hon har blivit nominerad!! Hihih så skoj:D!! Men hon fick inte veta vad, utan det får vi veta på Julfesten som är om några veckor.. Matilda hon vill inte haha eftersom hon inte vet vad hon är nominerad för;)

PS! Jag gjorde om bloggen, lite mer julaktigt hehe;)

 

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej, det var ett tag sen! :)

Vad händer hos dig?



Hoppas att du har en bra Lördag.

Kram

2011-11-26 @ 12:32:24
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0