Min msn/hotmail är hackad:(

Heej:)

Är med Jenny som sagt nu :D
Ni kan ju kolla på videon nedanför detta inlägg;)

Som ni ser på rubriken så har min msn blivit hackad:@ Inte skoj!!
Det stod att den var spärrad och ett litet info om att någon hade andvänt den att spamma med:/

Inte skoj, hade ju lite viktiga saker där från skolan osv. -.-'
Fattar inte att det ska finnas sådana som hackar sig in på andras msn,facebook osv..

Det fula är att Jenny och Brittas msn också blivit så:( Så det är väl någon som har skoj med våra användare då.

Men idag så gjorde jag en ny msn så det är ok nu, men det känns ganska onödigt eftersom jag har min förra
e-mail på olika registreringar ex. VideofyMe. Och då skickas ju den infon till den jag inte kommer åt:(.


Tänkte bara skriva det;)





Kommentarer
Postat av: Pompom

Åh va synd :( Sånt är aldrig kul! Hoppas att du har haft en bra dag i alla fall :D



Kram på dig!

2011-11-02 @ 22:33:15
URL: http://justlivingmylifeforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0