Mina kompisar ♥

Heej:)

Amanda tycker att jag ska blogga mer om något roligt;)
Så då gav hon mig förslag på att skriva o de (min kompisar) :D
Så nu ska jag göra det<3


Matilda,Tove,Amanda,Jag(Elin) och Jonna:D

Detta är min fina kompisar som jag har på skolan:D Vi har oftast skoj! Och är med varandra på veckan o helger:)
Utan dem skulle jag vara ingenting♥

HÄR har ni deras blogg<----.


Jenny:D

Jenny är min kompis i Burträsk där jag bodde förr:)
Hon är just nu här;), vi har alltid roligt. Och försöker vara med varandra så ofta som möjligt!
Eftersom hon bor 4mil bort från Skellefteå;).


HÄR har nu hennes blogg + att hon bloggar med Julia:)

Ni är bäst!

Så klart har jag ju andra kompisar också, men dem står mig närmast:)


Kommentarer
Postat av: HANNAH / SPOINK

Passa nu på att fråga mig precis vad du vill i min frågestund! Kanske vill du veta om jag skulle vågat rida på ett vildsvin? Klappat en giraff eller hur många läsare jag har om dagen?

Finurligaste frågan belönas med en fet länk så passa på om det är något du undrar! :D



http://spoink.blogg.se/2011/november/fragestund-fraga-precis-vad-ni-vill.html

2011-11-02 @ 18:55:24
URL: http://spoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0