OMG, jag genom åren.

Haha, har suttit och kollat igenom bilder på mig själv. Jag vet inte hur jag tänkte:S
Man måste ju ha trott att jag var ett troll! Haha, men vissa bilder är väl fina. Men inte alla!!

Tänkte visa er lite nu: PS! Bilderna som är små klicka bra så blir dem i stort format;)

 
Det här är typ i 7:an :O^^
Så ful jag var på vänstra bilden, syftar mest på mitt hår då!^^

  
På den tiden våfflade jag mitt hela hår!:O Hmm, jätte bra va..not-.-.^^


När jag nyss hade flyttat till stan^^ Saknar verkligen inte den där luggen!
Inte fint, fast alla tycket jag såg mer vuxen ut då hehe.^^

Sen färgade jag håret kolsvart och vart trött på luggen och la den åt sidan.^^

Jag helt osminkad haha!^^

Fråga inte vad jag gjorde med armarna för jag vet inte...^^

Nu kommer det bilder på hur jag ser ut idag;)




Visst är det en skillnad ändå???!!!

Kommentera gärna vad ni tycker om detta?? Ser jag bättre ut nu än förr?

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej! :)

Var med och tävla om en goodiebag från e.l.f. cosmetics hos mig! Tävlingen avslutas om en vecka, lycka till! :D



Kram.



2011-11-30 @ 20:41:36
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: jennie<3

Sv: Haha hoppas de :P Aa jag hörde det haha :)



Kraam Jennie <3

2011-11-30 @ 21:32:34
URL: http://theestars.blogg.se/
Postat av: thaipinnen

ja skillnad är det men alltid lika söt :D

2011-12-01 @ 15:51:05
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: ronja :)

man ser verkligen en stor skillnad, när jag ser en bild på hur du ser ut nu tänka ja ba shit vad mogen hon måste ha blivit sen hon flytta :O du måste komma och hälsa på i Burträsk snart, :P ksk när det är 9:ornas dans? ^^

2011-12-02 @ 16:32:21
Postat av: Anonym

När du gör det där med armarna ser du ut som Foki! :o

2011-12-03 @ 12:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0