Ont i halsen..

Har sett på Criminal Mindes:)
Men nu så gör jag inte så mycket, mitt msn laggar:( Jag kan inte ändra till tillgänglig bara det andra. Men det visar ju inte om jag är inne:/

Hoppas det går över imorgon.
Idag så slutade vi 14.05:) Eftersom vi slapp so:n. Sen har jag haft två matte-prov!! Det gick ganska bra, vissa uppgifter var svåra.

Har haft ont i halsen hela dagen nästa:( Det är som att det sitter en klump som gör ont om man sväljer...
Håller säkert på att bli förkyld, hoppas det går över!

Men nu ska jag göra mig i ordning för sängen! Godnatt


Bjuder på en bild på min katt Cira^^ Hon biter på leksakerna haha.

Kommentarer
Postat av: jennie <3

Sv: Jo kan försöka göra de i helgen nån gång :)



Kraam Jennie <3

2011-11-18 @ 15:12:49
URL: http://theestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0