Skola.

Idag har jag varit på skolan som vanligt;)
Men ensam..tjejerna kom hem idag, fast dem skulle inte hinna till skolan och det var nog också ganska slutkörda!
Det var inte skoj, saknade dem enormt mycket<3

Men imorgon får jag se dem igen (okej, det låter som att jag aldrig har sett dem. Fast det vara bara över en helg) :D

Men har nyss fixat med smycken, var ett kort stund på stan köpte 3 fjädrar, visar senare;)
Imorgon ska jag på stan med mamma:)! Vi ska köpa en svart BH till mig, behöver en till julklänningen och i vanliga fall också;)

Men nu ska jag ta och läsa Kemi!! Blir att plugga mycket i veckan:(

Så om det är dåligt uppdatering vet ni varför.


Dålig bild^^ Men dem har satt upp ljusslingor i träden på stan:) Det är jätte mysigt!
Det är en ny grej i år..annars har det bara varit uppe mot himmelen (om ni fattar hur jag menar).

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej! :)

Vad händer hos dig?



Kram!

2011-11-28 @ 19:38:57
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: bellee

så mysigt när dem satt upp sånt :D

2011-11-28 @ 21:02:57
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0