stan.


Här har ni Amanda^^ Haha, bara för att hon lägger in "jätte" fina bilder på mig♥


Igår så blev det ingen bloggning, tyvärr ägnade mig åt att plugga
musik,eng och matte!!
Gud så mycket prov i veckan, idag hade vi musik-prove ja jag kan ju erkänna att det blir IG? Det var typ svårt.
Sen så har vi matte-prov imorgon både A och B-delen :/ Vi brukar inte ha det samma dag men ja så vart det nu. Fast jag kan det ändå ganska bra men måste titta igenom det;)

Sen efter skolan så gick jag, Amanda,Matida och Jonna till stan, jag la bara undan en klänning sen så köpte alla andra underkläder:P

Mamma och pappa har farit till skolan på föräldramöte om gymnasiet, så de kommer typ 20.30? Medan ska jag baka kladdkaka:) Det var så länge sedan jag bakade! Men jag ska inte bara föra en vanlig kladdkaka, ska göra lite annat också. Jag menar att inte göra "vanlig" kladdkaka utan gör något eget i det också. Älska att hitta på lite egna saker till:D!

Tror jag ska gå ner nu och kolla så vi har allt och kanske ska börja med de nu;)



Kommentarer
Postat av: jennie <3

Sv: Tack :D fick hem den idag e jätte nöjd! :P



Kraam Jennie <3

2011-11-17 @ 18:29:47
URL: http://theestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0