Tränat.

Heej:)

Igår så kom Matida hit på kvällen för att sova över till idag, som jag har nämnt tidigare så har vi ju musikuppvärmning på skolan nästa vecka på tisdag. Och så då tränade vi lite:)
Sen for Matilda hem och senare kom "den andre" (som sagt nämner inget namn, eftersom jag inte vet om jag få skriva det).

Och vi tränade ganska mycket, på låt ett som jag har och den tredje låten som Matilda har. Men den andra låten va lite svår att komma på till styrketräning/fys.
Den ska ju som ändå vara lite lugnare och gå i ett tempo! Ex. som att göra armhävningar.

Om någon har ett bra låt förslag till det passet så säg/kommentera gärna!!:D

Annars har jag inte gjort så mycket, idag;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0