Alone.

Idag efter skolan så följde jag med Matilda till frisören;) Sen gick vi vidare till stan, jag fyllde på mitt månadskort till bussen. Sen så gick vi till Cubus:) Eftersom det har 30% på alla kläder och accessoarer, och 20% på smink! Men blev inget köpt för mig idag annars.

Hade 40kr kvar som jag hade tänkt köpa något till mamma och pappa, det är deras bröllopsdag på söndag:D
Men jag och min lillebror ska in till stan imorgon och köpa något till dem!

I helgen är jag helt ensam från kompisar alltså;)
Matilda,Amanda,Tove och Jonna far till Stockholm idag kl 21 med buss! Det ska till Globen och se Stockholms Horse Show. Tyvärr ska inte jag med för jag inte håller på med hästar. För det är SRK (Skellefteå Rid Klubb) som ska fara:) Det kommer tillbaks på tisdag eller måndag kväll tror jag(?).

Hoppas ni får det skoj!!

Men ja jag är ensam i helgen, skulle ha varit med Jenny:) Men det gick inte eftersom det är mamma och pappas bröllopsdag på söndag. Och på söndagar så går bussen vid 19 tiden typ? Och vi skulle ha som en familje kväll där, så vi tar det någon annan gång:D
Vill gå med någon på Skyltsöndag som är på söndag...så vi får väl se vem det blir!

Men ikväll blir det fredagsmys med familjen! Hoppas det är något bra på tv.


Weheartit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0