Vaktar maten.

Sitter i köket nu och vaktar maten:P
Mamma och pappa skulle fara och handla på Coop tvärt så jag ska vakta grytan som kokar för fullt;)
Vi ska äta köttgryta så det blir gott!

Det finns ingen social på datorn:( Eller jo på msn men det svarar ju inte haha, det är inte vid datorn.

Gud, jag vill se Breaking Dawn!! Bara jag ser på trailern så vill jag se den!!:D
Men det kanske blir i veckan eller någon helg, om man inte har fullt med läxor och sådant.
Nästa helg så kommer Matilda,Jonna,Tove och Amanda vara i Stockholm på Globen och se Horse Show (Visst heter det så??). Så jag blir ensam och på måndagen:(

Annars idag så har jag tagit massa kort på mig, för en ny profilbild på Facebook. När man ser bilderna på kameran så tycker man att det är bra! Men sen när man laddar ner dem till datan så blir bara bilderna fula:(
Så jag tog istället ett kort med webcam haha, så enkelt vart det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0