Äntligen!! Dusch o varmvatten!

Heej:)

Idag har jag inte gjort så mycket;) varit på skolan.

Eftersom vi bygger om toaletterna så stängde dem av varmvattnet så vi har bara haft kallvatten :(
I några veckor! Men nu har dem kopplat ihop varmvattnet!:)

Och igår så satt dem upp duschen!:) äntligen kunna duscha hemma, eftersom vi måste ha gått till en tvättstuga. Där dem har byggt väggar o dörr till en dusch...

Men toaletterna är ju inte riktigt klara, speglar, lampor, skåp och duschdraperi ska upp!
Men jag tar kort när allt är klart:D

Vi köpte ju en ny dusch och då blev det en sådan här:

:) så himla skönt med en "regndusch" jag vet inte vad dem kallas??
Sen ska också duschdraperiet upp, på måndag tror jag? Eftersom byggarna börja jobba då;).

Sen ska vi också ha en sådan på övervåningen^^

Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: jennie<3

Sv: detaljer detaljer.. och ni va ju typ 5 st som sa åt mig att köpa just den ;)



Kraam Jennie <3

2011-10-08 @ 12:30:33
URL: http://theestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0