Cod..haha.

Heej:)
Haha, asså efter stan så spelade jag igentligen..
Skulle ju göra det igår men nja det gick inte riktigt, playstationet hade nå knäppt. Men min lillebror visste hur man gjorde. Men han va på skolan fortfarande, så jag struntade i det.
Men som sagt ja, jag spelade cod^^ Haha, är inte nörd i det men tycker det är bara skoj och spela nått på tv:en.
För visste jag inte ens hur man gjorde, men pappa och Robin (lillebror) har lärt mig, Och nu känner jag mig ganska "proffsig", för att vara jag haha:P Nä men jag har tagit mig ganska långt.
Det var bara det jag tänkte säga, nu ska jag gå ner och ta lite godis som blev över från igår.
En till bild från i morse^^ Läskig ansiktsform jag fick.

Kommentarer
Postat av: jennie<3

Sv: haha aa ;)

2011-10-23 @ 14:54:31
URL: http://theestars.blogg.se/
Postat av: ronja :)

wow värsta gamern alltså ;D spelar du nått annat? :P

2011-10-31 @ 16:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0