Jag ska bättra mig..

Heej:)

Gud alltså min uppdatering i veckan = med sämst.
Men nu när det är lov så ska jag föröka va så mycket mer aktiv!
Men tyvärr blir det ändå plugg:(
No-prov tisdagen efter lovet!!:O Vi har om Genetik.

Igår kväll kom det några ungar som plingade på :P
Bus eller godis?!

Tur att man hade godis hemma då. Fast det är väl Halloween nästa vecka??(helgen). Eller?, blir så förvirrad.


Men idag var ju jag och mamma på stan;) Köpte smyckesgrejen jag behövde. Minns inte riktigt vad de hette?
Knipps Pärlor? :) Aa, men ni som kanske också håller på med smycken fattar vad jag menar;)?.
Sen elektriska värmeljus, till mina två fina "lyktor"/ljushållare? (eller vad ska man kalla de??).

Bild kommer här:


Kommentarer
Postat av: puffiie

Anmäl dig gärna till veckans blogg som pågår hos mig just nu. Utser 4 vinnare varje fredag!

Ha det bra :)



Direktlänk: http://puffiie.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-vinnarna-ny-omgang-3.html#comment



(ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer :>)

2011-10-30 @ 02:13:53
URL: http://puffiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0