Måndag.

Heej:)

Har nyss duschat;)

Idag händer inte så mycket. Idag skulle vi ha tränat på musikuppvärmningen som vi ska ha på tisdagen nästa vecka på gympan. Men Matilda kunde inte komma och den andra :)
Vi= Matilda och en till tjej:), (nämner inget namn på henne eftersom jag inte vet om jag får skriva hennes namn;).).

Men vi ska ta det imorgon istället;)
Idag blir det att kolla på No:n, har prov nästa vecka tisdag!! Hade inte egentligen velat plugga på lovet, men det är såna  saker man får göra;).


Jag och min egna katt Cira^^
(bild tagen igår).


Kommentarer
Postat av: Tove

Sv: Okej:D Nej har inte lagat det än :( kanske kan göra det idag, hahah men det kanske inte går ahha ;)

Aja vi får se ;)

2011-10-31 @ 12:49:21
URL: http://ingakommentarertack.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Hahah ja visst kan du få det! Om jag fåår se den först! ;)

2011-11-01 @ 17:52:35
URL: http://ingakommentarertack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0