det närmar sig.

Skoldagen idag har varit som vanlig, fast onsdagar är så sega och torsdagar. Men det roliga med torsdagar är att man har elevensval:) På fredag har vi engelska nationella uppsatts!! Jag hoppas att den blir bra, kommer säkert ha massa stavfel och olika sammanhang och fel grammatik känns det som, för jag är inte så bra på engelska.

Annars efter skolan så gick jag med mamma på stan, och det är mycket finare väder idag!! Sol och värme dock hade jag på mig vinterjackan:S För i morse var det muligt och jag trodde att det skulle regna...
Så det vart väldigt varmt:P Så nu börjar sommaren närma sig, hoppas jag!

Köpte mig en skolavslutnings klänning och en BH ;) (bilder kommer i de andra inlägget).





En glass blev det också;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0