Glad Påsk!

Äntligen nu är det påsklov!:D
Nu slipper man plugga, fast måste ändå göra det:/ Men det gör jag senare i veckan, typ mot slutet.
Nu ska jag bara njuta av lovet och hoppas på fint väder i veckan!!

Idag efter skolan gick jag på stan, tills min buss skulle komma. Men då träffade jag Jolina så jag gick med henne och hennes syster (Jag gick med Jolina i 7:an). Sen så kom Julia och skrämde mig! Så vi gick och köpte en glass:) Sen så när vi var på väg ut från CK så såg jag Krille:) (gick med han också i 7:an) så det var roligt. Sen så var visst Jocke och en annan kille med. Men dem såg jag inte.

Senare innan bussen gick kvart över fyra, så försökte jag hitta killarna men jag hittade bara Krille med hans familj, dem andra hade gått någon annanstans Så jag sa hej, sen önskade jag glad påsk:)

Inlägget jag gjorde på skolan, vart lite rörigt. Men ja, texten sätter ihop sig när man publicerar det:/

Sen när jag kom hem så for vi upp till ICA Maxi och köpte godis. Är riktigt billigt där nu!

Men tänkte bara påminna om ni vill kan ni följa mig på Instagram:)! Heter:

elinnjonsson

Lite bilder från idag:


Glassen^^

Massa godis! Om det skulle komma några påsk kärringar, men det har då inte kommit några än. Så det betyder mera till oss:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0