regn.

Har nyss kommit hem från en lite runda på stan med mamma och lillebror:)
Tyvärr så är det så dåligt väder ute, regnar... Det var mycket bättre väder igår!!

Annars har skoldagen varit som vanlig, imorgon är det engelska nationella uppsatts.
Igår var det visst 50% rea på BikBok på allt och jag var ju då på stan, men jag gick aldrig dit:/ Men det ångrar jag ju nu! Jag kunde ju ha fyndat jätte mycket fina kläder då!

Idag är det 30% rea på Cubus och det har kvällsöppet, dock så hittade jag inget där som intresserade mig.

Fick iallafall med mig hem en tröja från H&M:)

Nu ska jag ta och göra middagen, denna vecka ska man ha gjort matläxorna till HK så nu ska jag bara utvärdera det som jag inte ha skrivit;)


Den är grå och så marinblå på armarna^^ (man såg inte färgen så tydlig på bilden)^^


Kommentarer
Postat av: Monrou's vintage blogg

SV: okej de är nice, de har bra basutbud! :)

ska börja med nästa inlägg att länka 5 nya bloggar och göra så i vraje inlägg som jag gör så du vet!



händer nå kul till helgen då?

2012-04-27 @ 08:40:34
URL: http://monrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0