Teater

Sitter och ser på CSI med mamma:)

Idag kl. 10.00 skulle vi till en teater på Nordanå, den var väldigt bra faktiskt. Det var trejorna på Anderstorpskolan (gymnasium) som hade gjort pjäsen!
Annars har det varit en vanlig skoldag.

Mötte även upp mamma på stan efter skolan, vi hämtade min klocka sen kollade vi om skolavslutningsklänningar. Tyvärr hittade jag ingen som jag gillade, men jag tror vi är ganska tidigt ute. Fast tänk snart är det sommar lova och man börjar i gymnasiet snart är högstadiet över!


Bild tagen av mig förra sommaren^^

Kommentarer
Postat av: Sanna Suomela - Eskilstunas Bloggerska

Hej!

Skulle du vilja prova ett enkelt och roligt jobb?

Sälja Oriflame - kosmetik, hudvård, dofter, kroppsvård och mycket mer? Det finns något för alla - unga som gamla, män som kvinnor! Säg till om du vill ha mer information, har lite erbjudanden du kan få ta del av om du vill bli säljare för Oriflame!



Tjuvkik på två erbjudanden, du får följa med till Globen gratis och se Roxette uppträda samt att du kan få en Milk & Honey Gold Shower Gel helt gratis! Hojta till som sagt för mer information!

Kontakta mig via bloggen eller på min mail: [email protected]



Du kan även välja att vara kund hos Oriflame!



Du kan även välja att vara kund hos Oriflame

/ Sanna Suomela Distriktschef Oriflame Eskilstuna

2012-04-24 @ 06:16:27
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

sv; åh tack så mkt :D



förresten! Du har väll inte missat att du kan bli tisdagensblogg hos mig och synas i menyn i hela

tre dagar framför hundratals läsare?

Det är även tillåtet att spamma, lottar nämligen vinnare:D

http://thaipinnen.se/2012/april/spamma-hur-mycket-ni-vill-lottar-vinnare-6.html#comment

2012-04-24 @ 11:53:23
URL: http://thaipinnen.se
Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

vad vare för klocka?:D

2012-04-24 @ 19:49:45
URL: http://thaipinnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0