Ur funktion??

Okej, jag kan inte blogga:/ Min blogg har hakat upp sig av en viss anledning och jag vet inte varför. För jag har då inte ändrat några inställningar!!

Så jag vet inte vad som händer. För mig och några kompisar så vissas inte inläggen som jag skrivit.
Allt har försvunnit fast det står ändå inläggen i menyn. Så jag vet inte vad som händer? Om Blogg.se laggar eller så har det hänt något knäppt!??!! Blir arg av detta också:@

Så jag bloggar igen om detta felet kommer försvinna...men man kan visst se det normalt om man går in på Internet via mobilen och ser på min blogg! Jätte konstigt tycker det borde funka för datorerna också.

Så jag vet inte ens om ni kommer se detta inlägg?? Om ni inte går på mobilen förstås.



Uppdate: Okej, nu kan jag se inlägget, men bara detta:/ Dem andra vet jag inte vad som händer med:(
Om någon vet hur man fixar det släng in en kommenter tack!:)

Kommentarer
Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

syns inte på data heller:(



Nu är det så att jag är med tävling/ansökan om ett sommarjobb. Men ska få så många röster som möjligt och jag hade över 280 röster.

Men dom har gjort något så att alla dom som hade över 200 röster har återsätllt till 0 så behöver all hjälp jag kan få!

så Skulle du snälla vilja rösta på mig på http://thebeachparty.se/sommarjobb/ :D Sök på Thrumberg så kommer jag upp,

det går super snabbt och skulle uppskattas jätte mycket!Du kommer självklart få en länk som tack! OCh har du redan röstat en gång så rösta igen så får du självklart en till länk!

Ber om ursäkt om du inte gillar sånt här eller om jag råkat skicka det här igen !Kram

2012-04-19 @ 11:31:47
URL: http://thaipinnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0