Yes!

Ska tvätta bort ansiktsmasken sen måste jag gå och lägga mig!
Det är ju skola imorgon...
Jag gjorde ju middagen och den blev jätte god:) Sen såg vi på SM-finalen i Hockey och vi vann denna match äntligen! Skellefteå AIK mot Brynäs vi vann med 3-4:) Så jag hoppas att vi kan vinna det på tisdag då det är hemmamatch!
Nu ska jag logga ut från datan;)
Svar till Ronja:
Haha ja men alla blir ju varma om händerna då :P och hur nervös tror du inte killen blir som ska dansa med nån så snygg som dig? ;)

Svar: Hahaha ne..snygg, eee finns nog nog andra det skulle hällre vilja dansa med:P


Middagen, hur god som helst! Jag är en duktig kock;)



Kommentarer
Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

sv; okej vad mysigt!:D

2012-04-16 @ 14:49:35
URL: http://thaipinnen.se
Postat av: ronja:)

Haha okej vad går du i för nån klass där alla verka se ut som modeller? ;P :O

2012-04-19 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0