alla tankar gömmer sig.

Har nyss pluggat matte med hjälp av pappa och jag tror nog att jag blev lite klokare, vi får hoppas på det bästa på onsdag! Imorgon har vi matte, svenska och hantverks så bra. Vill bli klar med min väska. Dock så kl. 13.00-15.00 så ska vi vara på Nordanå och ha utvärdering alla vi som är 1:or om hur det är på skolan tror jag? Kommer nog bli väldigt drygt..
 
Ska snart gå och lägga mig, råkade försova mig lite idag..min klocka ville inte ringa imorse och den har blivit helt knäpp!! Sekundvisarn snurrar på som vanligt men stora och lilla-visarn går helt fel och går typ en halvtimme efter och jag har ju ändra på det när det blev så igår. Men jag har haft denna klocka väldigt länge så får väl skaffa mig en ny senare annars har jag mobilen, men behöver typ två olika haha..annars orkar jag inte vakna och så somnar jag om som idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0