birds.

 
 
PicMonkey laggade så det blev ingen text eller Copyright tecken, men ni behöver ändå inte ta den ändå.
 
När jag gick i 8:an så skulle vi ut och praktisera och jag har alltid gillat att fota, speciellt naturbilder! Älskar att fota naturen osv. Självklart gillar jag att fota annat också men naturen är som bäst. I alla fall så for jag och min pappa till Kalvträsk och så skulle vi hålla till i ett gömsle med vildmarskfotografen Conny Lundstörm (han är jätteduktig på att ta bilder på örnar, rävar osv). Där var jag och fotade massa fåglar, liksom dem här på bilderna. Tog 585st bilder och fick en räv bild, dock kom ingen örn den dagen. Men jag gillar de här bilderna starkt! Jag lärde mig väldigt mycket om hur kameran funkar med olika inställninga för att fota ute osv, de här bilderna är inte ens redigerade (fast brukar inte redigera ofta) förutom texten då.
 
Alla bilder tagna av mig och togs 2011.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0