Glöggkväll imorgon.

Lyssnar på musik men ska snart börja baka lussebullar och sen städa mitt rum! Skolan har varit ganska bra, ingen svenska hade vi på morgonen sen så var det ganska lugnt på de andra lektionerna. Hade ju matte prov också och det gick väl bra tror jag, fattade inte vissa saker men svarade ändå så jag hoppas det gick bra!
 
Efter skolan så gick jag på stan med Linnéa och sen for jag hem. Som ni ser i rubriken så ska jag ha Glöggkväll hemma hos mig med mina kompisar Linda, Lina, Linnéa, Ana Maria och Alice kommer bli trevligt och mysigt. Samt så ska vi byta julklappar med varandra (eller vi har köpt bara en present sen byter vi som). Så därför ska jag baka lussebullar till imorgon och de andra tar med sig andra saker osv. Bilder kommer säkert imorgon, vi ska även äta middag här. De ska komma hit direkt efter skolan, vi slutar kl. 14.00 sen har vi lov!!
 
Bloggar senare när jag är klar med bakandet och städandet.
 
 
 
 
 
 
Bilder: http://lolthatsme.tumblr.com/

Kommentarer
Postat av: matilda

dom.där.ögonen.fyyyyyyyy :S

Svar: HAHAHAHHAHAHHAHA ;) ska ge dig en sådan docka i julklapp hihihi:]
Elin

2012-12-19 @ 20:19:21
URL: http://maatildaaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0