Julklappsbyten #2

Just nu så lyssnar jag på musik och sen efter detta inlägg så ska jag måla naglarna! Roligt när man har massa nya färger, funderar på det guldiga men ska prova att göra leopardmönster om det blir fint.
 
Idag så på dagen händer det inte så mycket ska väl fixa mig lite senare för sen så ska jag till Jonna! Vi ska laga tacos tillsammans osv. För nu ska jag ha julklappsbyten med Matilda, Jonna och Amanda (förra veckan var det med mina kompisar i min klass). Sen tror jag att Tove ska va med, för hon kom hit till Skellefteå igår tror jag? Vi har inte sett henne sen i början av sommaren så det ska bli skoj (hon bor i Norrköping nu).
 
Kvällen blir som när jag var där när det var Halloween och det var trevligt! Kan bjussa på någon bild från det:
 
Social? Haha.
 
 
Men kommer ta med mig kamerna idag också så ni får se sen bilder!

Kommentarer
Postat av: Bella

så sööt ^^

Svar: hih tack!
Elin

2012-12-28 @ 12:02:31
URL: http://rememberthiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0