snart jul!

Har nyss fikat lite och sett på datorn julkalendern hehe. Den är ju typ läskig, om man sitter helt ensam. Så barnslig jag är...Fast tycker den är roligt också!
 
Det är verkligen inte länge kvar till jul nu och det känns som att man inte har hunnit med något. Jag ska ju baka och så göra ett pepparkakshus men det har jag inte tid med tills efter torsdagen. Så jag ska kolla om jag kan göra ett pepparkakshus på fredagen. Är ju ledig från skolan då också (kompledigt) och så kanske det hinner torka till måndagen? Förra året gjorde jag ett jättegulligt hus, dock har jag ingen bild på det på denna dator. Det låter som jag bor hemma ensam och måste göra allt själv, men nej då. Övriga i familjen hjälper ju också!
 
Hittade ett inlägg från hur det såg ut men jag hade inte satt ihop det än HÄR
 
 
Bilder: http://justgirlythings.tumblr.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0