trust your heart.

Är hungrig, trött och slut! Men det är snart middag så då blir jag nog piggare. Har spelat igen men nu ska jag verkligen ta en paus/sluta och bara tänka på vad som behövs till imorgon osv. Att sitta och spela, det är ju inge liv. Tiden går jättesnabbt och man har inte fått något gjort än. Men ska senare städa mitt rum lite och dammsuga huset, det är nu alla hjälps åt till imorgon. Det är många jag ser som inte har någon jul känsla (på facebook, insta osv..) och jag kan hålla med, känns verkligen inte som att det är julafton imorgon och det kan ju bero på att det gick väldigt snabbt och att det är på en måndag så det känns som en vanlig vecka! Det är då vad jag känner. Men jag hoppas ändå på en trevlig jul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0