Wishlist.

Tänkte visa vad jag önskar mig till jul av mamma och pappa, dock så känns det som jag hade mer men kom inte riktigt ihåg och min lista får jag inte ta tillbaks haha. Mamma och pappa var i fredags och igår och julklapps handlade! 
 
Pengar & presentkort (BikBok, Ginatricot osv)
Nagellack IsaDora i olika färger och ett Top coat matt (ska inte ha de färger som är på bilden)
"One Piece" fast ska ha en från stadium
Clean-Rain parfymen
Dansbyxa/haremsbyxa- Cubus
Spotify premium
Nya fina sängkläder (dock inte de på bilden)
Något till när man ska flytta hem, men det är ju inte än men man kan ju alltid "sammla" på sig tills den dagen kommer hittils har jag fått en ungsform haha.
 
Alla bilder är tagna från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0