You are creating all the bubbles at night, I'm chasing round and trying to pop them all the time

 
 
 
 
Godmorgon, har fikat för ett tag sedan. Blir att jag inte följer med till stan orkar inte, mamma skulle ändå inte till mitt (centrum) i stan. Jag har ingen aning varför jag fick för mig att gå på stan när jag inte ens har något att göra där!? Får gå på stan efter jul då har man nog pengar hoppas jag (önskat mig).
 
Annars idag så ska jag baka lussebullar och spela The Sims2 igen, alltså om man har spelat de 1 gång så måste man spela det nästa dag. Fast det bruka gå i perioder för mig så.
 
Haha, ful jag var men att det ändå är en gullig bild på min katt Cira haha. Den tog igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0