Nytt igen..

Som ni kanske ser har jag ännu en ny header:S
Kan ju förstå att ni tycker att jag är lite jobbig som bytter typ varje vecka typ!!

Men nu blev den bra, alla andra var i så dålig kvalité så nu frågade jag Jonna som är Gimp expert. Och sa att jag ska spara i PNG och inte JPG som jag alltid gjort. Så nu vet jag det!:)
För mig är det jätte svårt att välja färg till min blogg för jag vet inte vad som passar, och blå är väl inte direkt min favoritfärg men det funkar:) Annars är det lime, men om jag hade lime är jag rädd för att ni ska bli blinda haha!

Men nu ska jag måla naglarna, vet inte vilken färg? Antingen röd eller fransk manikyr, men det blir så fult på högra handen för det inte går så bra med vänstar att måla...


Teo våran hund^^

Vill ha sommar!!!!
Jag klarar inte av det kalla, det ända som är skoj med vintern är julen,nyår och att åka slalom

Kommentarer
Postat av: Pompom

Åh så blir det för mig hela tiden! Högra handen blir jätte fult när man ska måla det med vänstra handen haha. Så himla synd :/



Sv: Ja man vill ju ha sina grejer så fort som möjligt, blir så himla irriterad när man tvingas vänta i tusen år typ haha! :(



Kram!

2012-01-15 @ 19:56:18
URL: http://pompomlaksap.blogg.se/
Postat av: Ida

Svar; Tja, idag har det bara varit mys i soffan :) själv då? :)

2012-01-15 @ 20:56:42
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0