Hej.

Har nyss ätit lunch som bestod av "Coop-sallad" (det kallas egentligen Ica-sallad, men det finns också på CoopForum). ;)

Har inte gjort så mycket, lyssnar bara på musik och sitter inne på facebook.
Chattar och sms:ar;).

Sitter fortfarande i pyjamas:S Men ska börja ta och klä på mig så man ser lite bättre ut iallafall!

Kan ju säga att det har kommit mycket snö! Det är kanske 1meter:O.

Svar till Ronja om inlägget 2011.
coolt, jag är inte den enda som är forever alone x/ ;P
Svar: Haha;) ja

Tänkte lägga ut lite bilder från när jag var hos Jenny:


Jenny katt Lukas fick låna min halsduk haha^^ Söt!

Haha jag har en turban på mig;)

Snö storm, man ser inte så mycket.
(vet inte varför bilden vart blå men så är det om man tar kort med mobilen).

Oj, vad bra bild!...jag ser ut som en kille...:/

Det kommer en video också efter detta inlägg på oss. Kan ju säga den är inte direkt normal.

Kommentarer
Postat av: nadde

hej har nyligen skaffat en blogg ta gärna en titt! din blogg är ju jättebra:)

2012-01-07 @ 22:14:09
URL: http://nadiiassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0