Värme!

Idag är det verkligen ett sommar väder, hur varmt som helst ute lika varmt som i skuggan nog också! Men det gillar jag, man skulle kunna sola nu men det är nog lite för varmt för det. Jag skulle smälta ihjäl och sen nog få solsting:P Dock så har vi som väntat på att denna sommar värme skulle komma.
 
Annars idag så cyklade jag och mamma till stan och gjorde några ärande, vi köpte bland annat skyddsplast till min och Robins mobil;) Fick även en korv för jag vart hungrig sen for vi till CoopForum på hemvägen och köpte lite saker sen hem och vi kanske kom hem vid 15.00.
 
Vi provade Loka jordgubb och lakrits;) Den var faktiskt ganska god, även om jag inte är så förtjust i lakrits!
 
 
Jag idag^^ (smutsig spegel hehe)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Lakrits är ju råååååå gott!!!

Svar: Haha, vissa saker ja men inte allt godis osv;)
Elin

2012-07-07 @ 19:58:27
URL: http://www.fyraryttares.blogg.se
Postat av: Jonna

moget

2012-07-07 @ 21:57:44
URL: http://www.fyraryttares.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0