Bilder från igår.

Tänkte visa bilder från igår när morbror och morfar kom hit och firade mig för att ha gått ut 9:an!:)

När vi kom hem från kyrkan så käkade vi tårta, gott! Sen så blåste jag upp ballonger och så satt vi upp en volang i köket. Senare kanske vid kl. 18.00 så kom morfar och morbror då fick jag mitt paket och det var en ny dator, vart super glad!! Nu slipper jag leva med den lilla rosa datorn som har en spricka dessutom på skärmen:S
Sen åt vi middag och senare glass, vid 21.00 for jag till Matilda och så sovde jag över där med Tove.
vi sovde i Matildas frigge och så käkade vi lite godis och såg film;)

Men här kommer bilder från igår:


Tårtan består av: Maräng,grädde,daim och jordgubbar^^

Prydnader^^

Present!^^

Middagen^^

Glass^^

Ett inlägg på bilder från hos Matilda kommer senare;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0