brännboll,bada och solat!

Idag var det ju lagarbetsdagen och vi slog lätt ner de andra klasserna i brännboll!:D Vi vann mot alla!

Sen efter när vi kört brännboll så gick vi till skolan och skulle äta lunch sen så skulle vi gå till Vitbergsbadet, när vi blev insläppta så bytte vi om sen badade vi lite. Det var inte så varmt men efter ett tag så, sen solade vi!
Och jag kan ju bara säga att jag ärr jätte brun nu!
Jag visste inte ens att jag blev brun...
Jag frågade min kompisar ba: Är jag brun??
Sen får jag som svar: JA! Herregud! Haha
(okej kanske inte riktigt så men typ).

Så ännu brunare nu! Tyvärr så har jag sträck på armarna-.-' Det går som en linje, jag skulle typ ha solat och lyft armarna kanske..

Sen vid kl. 14.00 så fick vi fara hem, jag väntade på mamma och så for vi till stan och till Solbacken! Hittade ganska mycket och shoppade mycket. Det kommer ett inlägg efter detta så ni kan se vad jag köpte:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0