feel the rhythm in my heart.

Jag är klar med alla fönstren nu, jag kanske gjorde lite extra jobb men lika bra det när man ändå håller på!
Jag tog bort disken och har dammsugit huset:) Att jag är duktig!!

Till lunch tog jag pizzan som vi bakade i söndags. Senare ska jag ta och duscha och göra mig klar, vet inte alls när jag far till Matilda. Vi får se sen:)

Lite bilder från dagen:


Lunch^^





Teo älskar att ligga bakom dammsugaren när det blåser, han blir så busig;)! Även om man själv blåser på han.
Men vid dammsugaren kan han rulla och busa.

Kommentarer
Postat av: Michelle - foto

Haft en bra dag idag? :)

2012-06-05 @ 15:25:49
URL: http://lovemichellees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0