Hemma!

Är nu hemma, fast jag kom hem för ett tag sedan så;)

Att vi var där länge;) Ungefär 5 timmar, vi for inte direkt kl 09.00 utan kanske vid 10.00 hehe. Ni vet vi tjejer tar ju lite längre tid på oss:P

Men efter en timme så var vi iallafall i Piteå, och sen letade vi efter parkeringsplats. Sen gick vi till stan, kanske inte så märkvärdig. Nästa lika stor som här hemma, fast lite fler butiker som inte finns här!

Annars så hade jag och mamma det jätte trevligt:) Vi ögonshoppade mest (menas med att man kollar på saker som man vill ha men inte köper). Först så gick vi in på olika affärer, jag gick in på Cubus osv. Sen in på BikBok och jag hittade en jätte fin spets t-shirt, dock så var det i storlek L men jag provade den iallafall men det såg inte så fint ut när den var i typ 2 storlekar större;)!

Men jag köpte ett linne på GinaTricot.

Sen åt vi på restaurang GoldenDragon
sen forsatte vi att kolla i affärer
sen tog vi en glass bägare och delade med varandra på Wayne's Coffee!

Sen nästa i slutet blev det regn och storm, som det är nu också:(
Det blåser super mycket, vars tog sommaren vägen? Det är ju ändå Juni nu..

Här kommer iallafall bilder från dagen:


Hihih, titta så söta Cupcakes burkar jag hittade^^


Min mat^^ Friterad kyckling alltid lika gott (hade förstås ris till och currysås).


Mammas 4små rätter^^:)


Glass på Wayne's Coffee, jätte god glass!! (Det är: En annanas kula,marängsviss kula och blåbärs kula)^^


Regn, hehe ni fick visst med mitt finger i kanten^^




Baksidan, så såg linnet ut som jag köpte på GinaTricot^^

Ni kanske vet att det finns i flera färger, men de fanns inte i min storlek hade gärna köpt den här jätte stark färgade rosa eller den aprikosfärgade(kallar den färgen det). Men som tur så kan jag köpa de här hemma också! Älskade färgerna och modellen på linnet:D



Kommentarer
Postat av: Märta <3

Heej sötnos!! Kan inte du kika in hos mig?? Skulle betyda sååå mycket ifall du ville det!! Puss & Kram! :D

--------> http://meramode.blogg.se

2012-06-03 @ 11:39:27
URL: http://meramode.blogg.se/
Postat av: Svea

Verkligen fin blogg :)

Allt bra?

2012-06-03 @ 12:16:21
URL: http://maviedesvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0