klart!

Nu är designen klar! Det som jag har ändrat är: Bakgrunden, headern, rubrik-texten och Menyn-texten:)
 
Är nu hemma efter att ha tillbringat natten hos Matilda, när jag kom dit så käkade vi lite godis och såg på film. Sen så somande vi. Nu idag så har vi gått till Solbacken, gick in på Lindex och Kappahl sen in på ÖoB och köpte lite godis hehe. När vi kom hem igen så gjorde vi varma mackor till lunch sen senare kom mamma och pappa och hämtade mig, så jag hann inte äta så mycket godis:( haha.
 
Imorgon är det ju midsommar!! Det kan man inte tro, eller jag iallafall. Det känns inte som det, men jag hoppas på skinande sol!:)
 
Vad tycker ni om nya designen??:) (jag har själv gjort de).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0