Looking for someone, like you.

Som ni kanske ser så har jag en ny design! Lite somrigare:) dock så ska jag lägga dit en annan header men just nu går det inte komma åt stilmallarna:( för "kon" blogg.se är i serven eller vad det stod:/
 
Annars har jag inte gjort så mycket idag, suttit och gjort header och bakrund. Ser också ut som att det ska komma oväder eller ja, regn. Men just nu är de sol, men det försvinner väl om ett tag och de mörka molnen är på väg hit då.
 
Idag har mamma och pappa handlat och så kom de med en nya dammsugare, vårt handtag lossnade/gick av:S (plasthandtag) så vi fick en ny, alltid bra att spara kvittot och garanti! Dock så är denna dammsugare mycket coolare haha. Den ser ut som den vi hade men lite andra saker, det följde med nån himla polerare som man sätter på dammsugarmunstycket och på handtaget fanns en startknapp och + och - för styrkan;)
(hehe vart som en liten reklam..)
 

Kommentarer
Postat av: Kelly

Väldigt väldigt söt bild! besök gärna min blogg och kommentera, det betyder mycket!

2012-06-20 @ 19:19:26
URL: http://kawaii-tjejen.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0