Min skolavslutning!

Nu så fixar jag mig, har nyss duschat!;)

Idag är det ju min skolavslutning sista gången att se klasskompisarna och att vara i högstadiet! Sen börjar det nya, nya vänner, nya lärare och ny skola!
Fast självklart kommer jag va med min bästa kompisar, jag hoppas att vi inte kommer glömma varandra!<3

Nej nu ska jag fortsätta, gör inlägg senare:) Ska vara i kyrkan 11.15!
När vi ska äta middag så ska min morbror och morfar komma:D

Ni som går ut i dag, ha en trevlig sommar!!

Förra året^^ Kommer ta bilder idag också och bättre, vart lite för ljust där i 8:an!
(haha vet Amanda att du inte gillar bilden här;)..)

Kommentarer
Postat av: Ronja :)

sv: härligt att höra!, jo själv är det bra:)
hoppas du fick en bra skolavslutning!:)

2012-06-15 @ 14:56:15
URL: http://ronjallarsen.blogg.se
Postat av: Ronja :)

sv: härligt :)

2012-06-16 @ 13:03:12
URL: http://ronjallarsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0