Stallet i morgon och fota!

Ja det blir då ingen sov morgon för mig imorgon, för jag ska upp tidigt för att fara till stallet och fota Amanda, Jonna och Matilda:) De ska rida deras första riktiga(seriösa?) kan man som säga. Dressyrtävling, men det kommer bli bra tjejer! Vet att ni är lite nervösa.

Jag ska vara på stallet innan 09.00 så jag kanske far kvart över åtta? Skoj, vi som typ somande kl. 02.00 igår kväll:P

Tove ska även komma dit med sin kamera och fota också, så sällskap får man!:D

Men jag har fått låna min morbrors långa objektiv så det kommer bli bra när bilder, de ska rida ute nämligen:)


Min kamera och min morbros objektiv

Kommentarer
Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

ha det så kul :D

2012-06-09 @ 10:54:19
URL: http://thaipinnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0