tisdag.

Idag var det ju den ända "vanliga" skoldagen sen nu fram tills fredag är det bara aktiviteter typ;)

Först på No:n fick vi veta betygen och i svenskan jag har då G i både No och Sv, på svenska nationella fick jag G+ och No: G! Så det är ju ändå bra:)

På gympan så hade vi brännboll 9C VS 9D och så klart vann vi 9D!!
Sen på svenskan så skulle vi städa ur skåpen och det vart kaos i korridoren såg ut som en skrotstation:P Men nu har jag då slängt alla mappar och häften. Kommer nya i gymnasiet ju;)

Sen fick vi sluta och så gick jag på stan och mötte upp Matilda och Mathilda N, det hade gått före för de hade ingen spanska och alla sa att vi hade sven (svenska/engelska)..så vi stannade på skolan ett tag sen kommer de och säger att vi får sluta-.-'. Men jag gick där med dem ett tag sen kom mamma och mötte upp mig på stan jag köpte jeans jackan den satt på perfekt!:) Men ska även imorgon på stan för att prova en klänning som jag kan ha till avslutnings lunchen på torsdag!

Idag fick vi även tillbaka klassporträtten och jag har läst igenom allas, haha;)
Kommer sakna er 9d!




Min sida^^;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0