Världens bästa mamma♥

När vi var på väg till stan i bilen så säger mamma, du ska få köpa ett par nya skor om du vill!!:) (eller ja mamma köper). Så Wihooo! Så klart köper jag ett par nya, har ändå haft de jag hade tänkt ha på skolavslutningen i 3år hehe. Dags för ett par nya då!

Sen så köpte vi en ny vit BH till mig eftersom mamma råka färga min grå i tvätten:$ Sen köpte vi också underkläder.
Sen fick jag även ett nagellack, mamma skulle ha ett svart och det var liksom ta 2 betal 38(?) så jag tog en färg som matchade klänningen!:D
Jepp, jag köpte en klänning på H&M som är typ korall färgad. Jag vet inte riktigt vad man ska kalla färgen.

Skorna är från Skopunkten;)

Nu kan ni få se hur de såg ut:


Klänningen jag ska ha imorgon på avslutningslunchen^^


BH, nagellack och trosor^^


Mina nya skor, jätte sköna och bekväma. Men de här ska jag ha på skolavslutningen^^

Kommentarer
Postat av: Matilda

Trodde du skulle ha skorna på lunchen:p

2012-06-14 @ 08:59:31
URL: http://fyraryttares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0