-.-'

Sitter och lyssnar på musik, idag har jag inte gjort så mycket. Städat,pluggat och duscha håret;)
Sen satt jag om fixade till mig för jag tänkte fixa en ny profil bild, men nej. Det var inte riktigt "foto dagen" idag..
Bilderna blev bara fula:S Typ en bild men är inte så nöjd med den som jag villa ha det. Det går seriöst inte att ta bilder på mig framifrån, jag ser mer bättre ut från sidan...-.-'

Sen ni vet när man tar kort på sig själv så tittar man ju oftast i spegeln innan man tar och när man tittar in i spegeln ser man bra ut men när man tar kortet då ser det fult ut, varför ska det vara så:(
Jag sak nog uppfina en spegel med en kamera!! om det inte finns en sådan redan?? (Eller ja i agent filmer så kan man ju typ filma de som går och tittar i spegel).

Så nu vet ni vad mitt problem är. Nej, då det kommer säkert en bättre dag när kameran vill vara med i svängarna;)

Ska snart tvätta bort sminket sen se tv sen sova, skola imorgon ju! Kommer bli skoj att sminka killarna eller jag är ju inget proffs på att sminka men aja, ska nog också packa med det också så jag inte glömmer det.

Ha en trevlig kväll!


Typ den ända bilden som blev bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0