hemma

Har nyss kommit hem:)

Blev att vara länge hos Matilda, men jag fick äta middag hos dem. Vi åt grillat och hasselbackspotatis, jätte gott!!:)

Innan det så fotade jag henne och hon mig, ni kanske får några bilder från det senare.

Sen åkte vi moppe till Solbacken och köpte lite godis på ICA Maxi, sen har vi sett på tv:)

Just nu orkar jag inte överför bilderna från systemkameran men ni kan få lite mobil bilder!


Lilla söta Jack, det är Matildas familjs valp. Jätte söt och busig;)


Godis;)



Muffins/Cupcake som Matildas storasyster hade gjort och hennes kompis:)

Ni får mer bilder imorgon, och sen lite bilder på kläder som jag fick av Matilda:D

Ska nu ta och göra mig i ordning för kvällen!

Kommentarer
Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

åh vilken söt valp!:')

2012-05-20 @ 09:47:03
URL: http://thaipinnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0