Hey boy I really wanna be with you.



Har ätit för en stund sen och just nu gör jag inte så mycket. Funderar på att baka en paj, haha. Vi får se;)

Annars har det varit en helt vanlig onsdag, skola som vanligt. Men nu är det lång helg som tur är, fast är godissugen, bara för att jag tror att det är fredag haha!

Annars så har jag fått samtal om att jag har fått sommarjobb, Wihooo!!!:D
Jag ska jobba här "hemma" eller i området, jag ska jobba som vaktmästare haha. Så den 30/7 - 19/8 jobbar jag, så det blir ju bra. Då kan man ju shoppa lite nya kläder inför skolan, hehe. Nä jag kommer spara en viss del också så;)

Vädret har varit toppen, ganska varmt. Men det blåser lite fortfarande.

Ha nu en trevlig långhelg om ni nu är lediga?!:) (torsdag&fredag).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0