klassresan bestämd

Sitter och ser på tv just nu. Har inte kunnat blogga tidigare för jag och mamma var på stan och det brukar ta tid:P

Nä, men efter skolan så gick jag med Jonna, Amanda och Matilda ner till stan sen så gick vi åt olika håll. Eller Jonna och Amanda gick för sig och jag och Matilda, sen tog Matilda bussen hem. Jag fick på stan ett tag till för att mamma skulle möta upp mig:)

Vi skulle kolla på bikinisar och sen köpte jag Guld halsringen på GinaTricot! Nöjd, men dock så måste mamma tillbaks med det (hon ska ändå på stan imorgon) för det var typ någon missfärgning som en lite fläck. Som tur fanns det flera så vi får väl byta ut det mot ett som ser helt fräscht ut!!:)

Jag tror vi gick på det flesta affärer för att kolla om bikinisar! Och jag provade i en halvtimme på Cubus. Men jag hittade ingen som jag var helt nöjd med eller trivdes så får väl se. Annars köpper jag bara en underdel;).
Alla mina underdelar har knyt på sidorna och vem vet om dom går upp när man badar:S Det blir ju väldigt pinsamt!!

Förresten så är klassresan bestämd nu, äntligen!:D Vi drar till Piteå Havsbad sen ska vi sova över där, kommer att bli skoj!


Iallafall så såg guld halsringen ut så här^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0